TETT KUNDEFORHOLD: Pon skal melde inn sitt krav til boet. Agder Gruppen har vært en stor kunde hos Pon Equipment.
- Først og fremst er det veldig trist, for Agder Gruppen har vært kreative og forsøkt å bygge opp noe. For vår del mister vi en stor kunde, og vi taper noen penger. De skylder oss noen millioner, og vi får nå se hva vi får igjen når bo...
Pon etter Agder Gruppen-konkursen: - De skylder oss noen millioner
- Konsekvensene for kundene? Vi tror at de litt større aktørene, som leasingselskapene, tenker langsiktig og prøver å unngå å sette maskinbrukeren i en umiddelbar skvis, sier Ole-Petter Holene, adm. dir. i Pon Equipment. Foto: Eivind Bye
Vil du ha tilgang til alt?
Prøveabonnement
Ingen bindingstid eller kortopplysninger kreves.
Prøv det nå
Kjøp et abonnement
Utforsk abonnementsløsningene våre og velg den som passer dine behov.
Velg ditt abonnement