23948sdkhjf

Älvsbyhus har landets mest fornøyde eneboligkunder

Utmerkelsen «Årets mest tilfredse kunder» gis til den husbyggerkjeden som gjør det best på KTI. Kundetilfredshetsindeksen måles fra 0 til 100, hvor sistnevnte er best.

Målingen utføres i forbindelse med overlevering av bolig til kunde, og ca. 40 av landets store og små boligbyggere deltar. I undersøkelsen svarer kundene på hvor fornøyde de er totalt sett, i hvor stor grad firmaet har oppfylt forventningene, og hvor nært boligbyggeren er idealet. 

– For tre år siden endret Älvsbyhus visjonen; «Älvsbyhus skal ha de mest fornøyde kundene og være den mest kjente merkevaren i bransjen». Ledelse, salg, fabrikk, bygg og service har systematisk jobbet med dette. Vi har gått fra å være produksjonsorientert til å være mer markedsorientert, sier administrerende direktør Ruben Vea.

– For Älvsbyhus er kundetilfredshet viktigere enn salgsresultat og økonomisk resultat. Pålitelighet og tydelighet er viktigst for kundene, og dette er også våre hovedfokusområder. Pålitelighet er å holde det man lover. Tydelighet er å kunne si ja eller nei på hyggelig måte. 

– Vi er veldig stolt av å ha mottatt denne utmerkelsen. Den har en høy markedsverdi i bransjen og stor betydning for alle som jobber i og med Älvsbyhus. 

Kommenter artikkelen
Anbefalte artikler

Nyhetsbrev

Send til en kollega

0.063