Raskere service på Honeywell og Bluebird
– Som autorisert servicepartner (ASP) utfører vi nå raske garanti- og servicereparasjoner for alle våre kunder fra eget servicesenter på Kløfta, sier forretningsutvikler Svein Degenes Lauritsen i Lexit Group.
ASP-avtalen gjør Lexit Group i stand til å ivareta produsentenes serviceavtaler over hele Norge.
Nedetid reduseres fra to uker til under 24 timer
– Tidligere ble alle reparasjoner utført hos europeiske servicepartnere. En slik operasjon kunne ta én til to uker. Vårt servicesenter på Kløfta er nå i stand til å foreta de fleste reparasjoner innen 24 timer. I de tilfeller hvor mobilproduktene ikke lar seg reparere, får kundene tilgang til nye, sier Degenes Lauritsen. – For flere av våre kunder er produktene driftskritiske. Oppstår det et uhell får de nå mer ut av sin investering, slipper nedetid og kan betjene kundene på en optimal måte, legger han til.