Veidekke satser på nett
Det kanskje mest i øyenfallende ved de nye nettsidene er en interaktiv del på forsiden som er kalt Veidekkes verden. Denne delen av nettstedet gjør det mulig å bli kjent med Veidekke på en uortodoks måte og der du raskt kan dykke ned i nettstedet.
De nye investorsidene er forbedret med langt større fokus på aktualitet. Både arrangementer, selskapsnyheter og børs- og pressemeldinger er gitt større oppmerksomhet. Blant annet er det laget nytt presserom der Veidekke har samlet sine aktuelle nyheter - fra selskapet og fra omverdenen.
"Veidekke viderefører fokus på oversiktelighet rundt aksjen og aksjeinformasjon og samfunnsansvaret er gitt økt oppmerksomhet. Her inviterer vi også til dialog" sier webansvarlig Tommy Johansen i Veidekke.
Sosiale medier
Veidekkes nye nettsider tar inn de aktiviteter selskapet gjør i sosiale medier. Veidekke har flere aktive bloggere, blant annet Konsernsjef Terje R. Venold og selskapet bruker de nye nettsidene til å fronte disse aktivitetene. I desember ble Veidekke kåret til Nordens beste selskap i bruk av sosiale medier til IR og selskapskommunikasjon av Sculptor IR.