Hellanor 2011 – nærmere markedet
- Med åpning av Hellanor avdeling nummer 18 og 19, og ett drøyt halvt tusen kvadratmetre på hvert sted, styrker vi ytterligere vårt mål om sterk tilstedeværelse i markedet, sier marketingsjef Rune Lysenstøen, som påpeker at lokale handelsløsninger oppleves av kundene som stadig viktigere.
- Hellanor har som leverandør mange funksjoner. I tillegg til rent varesalg blir kompetanse og opplæring stadig viktigere deler av vår virksomhet, og gjennom våre lokalavdelinger kan vi ivareta disse funksjonene bedre, understreker Lysenstøen.
- Hellanor som totalleverandør ønsker å være nærmere markedet. Våre mange avdelinger gir oss muligheten til å være mer fleksible og tettere på våre kunders behov. Og nå, med Tønsberg, Mysen og Tromsø, starter vi 2011 offensivt, hvor forankringspunktene for møtet med Hellanor som leverandør også er å finne på kundens hjemmebane.