Veiene på Bømlo skal bygges ut for 665 millioner
Stortinget gikk inn for forslaget fra Samferdselsdepartementet om revidert finansieringsopplegg på Bømlopakken den 21.desember.
Vedtaket er i tråd med de lokalpolitiske, om å bygge ut tre prosjekt i tillegg til en ramme til mindre utbedringer på fylkesvegnettet.
Med det nye opplegget blir bompengeinnkrevingen på Spissøy og i ferjesamabandet Buavåg-Langevåg videreført. Innkrevingen skal gå i 15 år fra 2022.
De tre prioriterte prosjektene:
Fv. 541 Sakseid–Hestaneset:
Prosjektet har godkjend reguleringsplan. Prosjektet starta i 2019, og delar av strekninga, Våge-Hestaneset, er bygd i Bømlopakken 1. Resten av strekninga skal byggjast no og dei resterande kostnadene er rekna til 243 mill. Det er lagt opp til at prosjektet skal byggjast i 2022-2025.
Fv. 541 Ekornsæter–Sakseid:
Reguleringsplan blei vedteken i juni 2020. Kostnaden er rekna til 220 mill. kr. Det er lagt opp til at prosjektet skal byggjast i 2024–2026.
Fv. 542 Notland–Mosterhamn:
Reguleringsplan vart vedteken hausten 2019. Kostnaden er rekna til 49 mill. kr. Det er lagt opp til at prosjektet skal byggjast i 2022-2023.
I tillegg til dei tre prioriterte prosjekta, er det ei ramme til mindre utbetringsprosjekt, og sluttrekningar for ferdigstilte prosjekt er rekna til 53 mill. kr.
Den samla utbyggingskostnaden blir på 665 mill.kr., der 494 mill.kr blir dekt av bompengar og 171 mill.kr av fylkeskommunen.
Opphav og kilder: Vestland fylkeskommune