Denne saken kunne du lese i Anleggsmagasinet Nr.5 2022.
På prosjektet Klosterskogen Park kjører maskinfører Roy Svendsen fra 07:00 til 11:00, så hurtiglader han et av de to batteriene og kjører frem til 17:00. Den 17 tonn tunge elektriske hjulgraverenn har en oppgitt arbeidstid på 8 timer, men selvsagt, det kommer jo an på alt fra type jobb til te...
Roys batterielektriske Doosan: Største forskjellen er lading og rekkeviddeangst
Siden februar til mai hadde den erfarne maskinføreren logget 250 timer i en av to Doosan DX165W Electric hos Braathen Landskapsentreprenør.
En av Braathen Landskapsentreprenørs to DoosanDX165W Electric. Her på prosjektet Klosterskogen Park i Oslo. Foto: Fredrik Saugstad
Vil du ha tilgang til alt?
Prøveabonnement
Ingen bindingstid eller kortopplysninger kreves.
Prøv det nå
Kjøp et abonnement
Utforsk abonnementsløsningene våre og velg den som passer dine behov.
Velg ditt abonnement