Unify Analytics: Ny dataplattform fra AutoStore
Ifølge AutoStore vil Unify Analytics gi kunder tilgang til sanntidsdata og analyser på en enkel og intuitiv måte.
AutoStore opplyser i en pressemelding at Unify Analytics blir tilgjengelig for kunder i to versjoner, en nettløsning med tilgang til analyserte data, og en API med tilgang til råmateriale som kan kombineres med andre tredjepartsløsninger.
De er nå tilgjengelige for kunder via AutoStores distribusjonsnettverk, bestående av 22 partnere.
Identifiserer og håndterer forbedringspunkter i sanntid
– De som kombinerer AutoStore med den nye dataplattformen vil høste en rekke fordeler, som for eksempel å identifisere og håndtere forbedringspunkter i sanntid. De vil eie dataene selv, og spare mye tid på å hente ut den innsikten de trenger til enhver tid, sier Andreas Munch, produktsjef i AutoStore.
Nettløsningen vil blant annet vise et dashboard over ulike analyser knyttet til varelageret. Det vil vise frem for eksempel oversikt over oppetid, antall stopp i systemet, ventetid per lagerkasse, gjennomsnittlig avstand hver robot har til andre roboter, antall oppgaver en kunde har forberedt i systemet per time og flere datapunkter.
Nettløsningen vil blant annet vise et dashboard over ulike analyser knyttet til varelageret. Illustrasjon: AutoStore
Mange datapunkter
– Vi må sørge for å inkludere de mest relevante dataene for kundene. Plattformen blir lansert med en rekke datapunkter, men vi har også mulighet til å legge til flere funksjoner over tid. Det er i tett dialog med kundene at vi vil finne ut hvordan vi best utvikler produktet videre, sier Munch.
AutoStore opplyser at Unify Analytics også vil bidra til å styrke sikkerheten rundt dataene, ettersom produktet er skybasert og man unngår lokal lagring hos den enkelte.
Opphav og kilder: AutoStore