23948sdkhjf

Isuzu D-Max Arctic Trucks 35:: 35-tommere og showkamuflasje

Selv om D-Max er den eldste av pickupmodellene nå, vil du få mange blikk med denne

Kunder som vil ha en bil som skiller seg ut, men i tillegg vil forsere, skog, myr, kratt, fjell og isbreer, tar ofte turen til Arctic Trucks i Drammen.

Fluepapir

Vi tok en sommertur med en ekstra stæsja D-Max, og kan skrive under på at den sanker blikk og oppmerksomhet.

Kamuflasjedekoren er selvsagt ekstrautstyr, men det funker som fluepapir på motorinteresserte merket vi.

I vinden

Arctic trucks har så langt bygget om 38 D-Max før sommeren, men har mål om å klare 80 før året er omme.

For tiden er det den mest populære modellen hos Arctic Trucks i Drammen. I fjor bygget de om 52 av den japanske pickupen.

Dette er inkludert i ombyggingen:

AT 35 Innhold: Avtagbart hengerfeste, underkjøringshinder 17�? dekk og felger inkl., 315x70R17 dekk, 17x10�?, aluminiumsfelger, Lakkerte skjermbreddere, tilpassing av hjulhus foran og bak, nye stigtrinn, Arctic Trucks skvettlapper, 20mm heving på fjæringen, 30mm karosseriløft, kalibrering av speedometer, justering av hjulvinkler, momentnøkkel og godkjenning hos trafikkstasjon.

Vanlig bilpris på double cab med automat er 399 900 kroner, så kan du legge på 118.000 for ombyggingen, så kan du begynne å putte på ekstrautstyr for å få den bilen du vil ha. Smaker det så koster det.

Myk og fast

Kjøreopplevelsen kan beskrives som myk men fast. De store dekkene svelger unna det som er av ujevnheter, hull, kuler og alt annet. Men likevel har man god følelse med underlaget og man merker underlaget man kjører over.

Overraskende veigrep

Det som alltid er like overraskende når du kjører en av Arctic Trucks sine kreasjoner, er hvor godt veigrepet er og hvor lite bilen krenger ved aktiv kjøring gjennom svingene på en landevei. Den sitter rett og slett svært godt på veien. I bytrafikken kan det være greit å huske på at bilen har blitt en del bredere.

Kommenter artikkelen
Anbefalte artikler

Nyhetsbrev

Send til en kollega

0.078