Dropper Bauma 2022: Vil være mer bærekraftig
De kaller det en respons på Covid19-pandemien og vil istedet gå i retning av mer målrettede Volvo-happenings.
Det skal de gjøre sammen med importørene og forhandlere lokalt.
De skal også investere mer på digitale flater og digitale kampanjer for å reflektere kundenes oppførsel og kontaktpunkter, heter det i en uttalelse fra Volvo CE.
Mer bærekraftig
Volvo CE forteller også at dette er et ledd i å gjøre ting mer bærekraftig. Dette er et økende krav fra flere hold, noe Anleggsmagasinet også fikk høre flere samtaler om under siste Bauma.
- Selv om fysisk interaksjon fortsatt vil være veldig viktig, begynner vi å se betydelige endringer i måten våre kunder vil nå oss på, både digitalt og ansikt til ansikt, sier Carl Slotte, Europa-sjefen i Volvo CE.
- Dette er drevet, både av teknologiske muligheter for å gjøre handel mer efefktivt og et økt behov for å gjøre handel mer bærekraftig.
Selv om Volvo CE dropper Bauma 2022, og mellom linjene sier at slike messer ikke er bærekraftige, utelukker ikke Slotte Volvos deltagelse i andre messer.
Opphav og kilder: Kilde: Volvo CE